Double Cab technologija

VARIKLIUI NEREIKIA NAUDOTI „ADBLUE“ PRIEMONĖS!

Naujasis „Isuzu“ D-MAX 1,9 litro dyzelinis variklis yra optimalaus dydžio, 120 kW (164 AG) galios ir 360 Nm sukimo galios, o degalų sunaudojama tik 7 litrai 100 kilometrų. Kenksmingo CO2 emisija – tik 183 g/km.

Kietųjų dalelių filtre įmontuotas katalizatorius („Nox“ filtras) kenksmingą azoto oksidą paverčia grynu azotu, vandeniu ir anglies dvideginiu nenaudojant priemonės „AdBlue“, kuri įprastoje aplinkoje užšąla jau esant 11 laipsnių šalčiui.

Dėl naujų variklio savybių, išmetamųjų dujų neutralizavimo sistemos (EGR) ir kietųjų dalelių filtro (DPD) kenksminga angliavandenilio ir azoto oksido emisija kur kas mažesnė. Dėl DLC degalų purkštukų, 200 MPa aukšto slėgio purkštuvų, geresnio dizaino degimo kameros ir grafitu padengtų stūmoklių degalai naudojami dar ekonomiškiau ir saugomas variklio ilgaamžiškumas. Be to, „Isuzu“ D-MAX dyzelinio variklio paskirstymo mechanizmui naudojama grandinė, todėl sumažėja transporto priemonės stovėjimo aikštelėje dienų skaičius ir gerokai sutaupoma pinigų.

PAVARŲ DĖŽĖ

Galima rinktis pačios „Isuzu“ gamybos mechaninę 6 pavarų arba japonų įmonės „Aisin“ automatinę 6 pavarų dėžę. Automobilių su mechanine pavarų dėže degalų sąnaudos yra 7,0 l/100km, o CO2 emisija – 183 g/km. Automobilių su automatine pavarų dėže šie rodikliai yra atitinkamai 7,8 l/100km ir 205 g/km.

KETURI VAROMIEJI RATAI

Visuose „Isuzu“ D-MAX modeliuose įmontuotas keturių varomųjų ratų režimas įjungiamas pagrindiniame pulte pasukus nustatymo ratuką. Pasikeitus vairavimo sąlygoms, užpakalinių ratų ir keturių ratų pavarą galima kaitalioti esant ne didesniam kaip 100 km/h greičiui.

Parsisiųsti technines charakteristikas